dvips a pcx; cesta pre eps subory

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Mon Aug 21 08:56:04 CEST 2000

From: Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV <wagner at cesnet.cz>

> EPS je zbytecne veliky a neda se snadno nacist a editovat, takze
musim mit
> 2 verze. Pokud je tech obrazku par, neni to problem, ale kdyz je
tech
> obrazku mnoho a zabiraji dohromady na disku vic nez 1 GB, tak uz to
zacina
> byt problem...

No ja jsem to zkusil a pouzije-li se CCIT4 komprese v EPS, pak mi
vychazi pomer PCX:EPS asi tak 4:1. Takze je spis otazka toho, zda je
PCX idealni.

Osobne pouzivam pro uchovani obrazku PNG (ten jde nacist i do pdfTeXu)
a paralelne s tim EPS v nejake kompresi (CCIT4 nebo LZW). Vse funguje
k me plne spokojenosti.

Jiri.