DVISCR pod WIN-NT

Peter Slavkovsky comcpsla at savba.sk
Fri Aug 18 08:30:58 CEST 2000

> Dobry den,
>
> kolega ma poprosil o nainstalovanie EMTeX-u pod OS WIN-NT Workstation
> (Pentium II, 440 MHz, 64 RAM). Vsetko funguje bez problemov az na DVISCR.
> Najnovsia verzia Mattesovho ovladaca vypise spravu: graphics mode not
> supported (chyba 2520). Starsie verzie DVISCR zamrznu.
>
> Stretol sa s tym niekto, pripadne ako to vyriesit. Malo by to ist v DOS
> okne.
>
> Zdravi a za odpoved dakuje,
>
> Ladislav Bitto

	Srdecne zdravim,

	s grafickymi kartami a zobrazovacom dviscr
	sme mali problemy na prelome rokov 98/99.
	a pisal som i do diskusneho klubu.
	Problem spociva v tom, do akej miery
	podporuje graficka karta VESA mod.
	V katalogu EMTEX\DATA sa daju skusat
	v suboroch scr300.cnf, scr600.cnf
	nastavenia parametra  +adapter=cislo,
	pricom cislo znamena typ VESA modu:
	21  800x600
	22  1024x768
	23  1280x1024
	Bez uvedenia +adapter=cislo sa asi
	nastavi mod 640x480.

	Niektore karty podporuju iba zakladny mod
	640x480, niektore aj 800x600 a niektore
	ziadny. Ak mate zaujem, mozem Vam odporucit
	overenu kartu (2xAGP) s 8 MB RAM v cene
	do 2000,-Sk, ktora mi funguje vo vsetkych
	spominanych modoch.

	S pozdravom

	Peter Slavkovsky , VS SAV