csTUG

Peter Slavkovsky comcpsla at savba.sk
Thu Aug 17 12:51:30 CEST 2000

[Charset: iso-8859-2, skipping]

	Tiez sa snazim uz od minuleho tyzdna do-mailovat,
	do-telefonovat, do-faxovat ohladom platby VS SAV
	ako kolektivneho clena. Mame zaplateny prispevok
	od 14.1.2000 v zmysle zadanej faktury, zistil som
	vsak, ze cislo uctu vo fakture je odlisne od cisla
	uctu uvedeneho v liste, ktory sme minuly
	tyzden obdrzali (urgencia platby clenskeho).
	Prosim o odpoved na moj mail i fax, ktore som
	zaslal na kontaktne adresy (cisla) sekretariatu,
	aby sme vyriesili zaplatene clenske poplatky.

	S pozdravom

			Peter Slavkovsky

    Dr. Peter Slavkovsky
    Computing Centre