dvips a pcx; cesta pre eps subory

Peter Slavkovsky comcpsla at savba.sk
Tue Aug 15 07:07:08 CEST 2000

> Presne tohle se stane s PCX, ktere nemaji 1-bitovou hloubku. Podivejte se,
> zda ty spatne obrazky nejsou omylem "grayscale". typycky se to stava u
> obrazku, ktere vytvari GIMP (i kdyz je udelam indexed s cernobilou
> paletou).
>

> Zdenek Wagner
> e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz
>
> see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
>          http://members.xoom.com/z_wagner/

	Dakujem za odpoved. Samozrejme zistoval som informaciu
	o obrazkoch v Corel Photo Paint. Vsetky su 1-bit Black
	and White  (rovnaka informacia je pre tie, ktore
	sa transformuju korektne i pre tie, ktore vytvoria cierny
	obdlznik). Ide o typicke perovky (zial nevytvaral som ich
	sam).

	S pozdravom

	Peter Slavkovsky, VS SAV

    Dr. Peter Slavkovsky