dvips a pcx; cesta pre eps subory

Peter Slavkovsky comcpsla at savba.sk
Mon Aug 14 14:10:57 CEST 2000

> Je to ta, ktera urcuje hledani napr. dvips konfiguracniho programu
> (config.ps), myslim, ze se jmenuje PSHEADERS nebo DVIPSHEADERS.
>
> Vit Zyka
> _________________________________
> | Vit Zyka, researcher, CVUT FEL|
> | Center for Machine Perception |
> |{zyka@|http://}cmp.felk.cvut.cz|
> ---------------------------------

	Dakujem Vam za radu, nebolo to vsak ono.

	Po viacerych pokusoch (na zaklade uzivatelskej
	dokumentacie k MNU systemu TeXu od pana Olsaka)
	mi to funguje po zadani cesty (ku katalogu s obrazkami
	eps) do premennej prostredia MYTEX (ide o cesty, ktore
	sa zapisu dopredu v TEXINPUT; nesmu vsak byt dlhe...)
	v subore texset.bat . Nie som si isty korektnostou,
	ale je to funkcne.

	Pre dvips sa zadava cesta ku katalogu s obrazkami
	do premennej  TEXINPUTS  (nie DVIPSHEADERS, ta sluzi
	na hladanie suborov ako je tex.pro, fonty).

	S pozdravom

	Peter Slavkovsky, VS SAV

    Dr. Peter Slavkovsky
    Computing Centre