MNU (Re: emTeX & uziti postscriptovych fontu)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed Aug 9 12:47:31 CEST 2000

On Tue, 8 Aug 2000, Antonin Strejc wrote:

> Preji hezky den,
>
> kdyz uz sla rec o MNU, chtel bych se zeptat Petra Olsaka (pres
> konferenci, protoze to snad bude zajimat i ostatni), zda je MNU jeste
> udrzovano, ci je jiz odsouzeno spolu s DOSem na smetiste pocitacovych
> dejin...

Preji hezky letni den,

jednoduche zasahy, ktere opravuji chyby, do toho delat muzu.

> Mel jsem pred casem nejake drobne "bug-reporty" k MNU (chybne
> generovani jmena tiskoveho souboru, napr. "jmeno.tex.ps", je-li MNU
> volano davkou s parametrem "jmeno.tex"; dale uzka okenka v rolete
> Print, do kterych se 8+3 nazvy nevejdou. Bylo (nebo bude nekdy) toto
> opraveno?

Priznavam se, ze si uz na to "ohlaseni-chyby" nejak nepamatuji, coz
nevylucuje, ze k nemu nemohlo dojit. Mam na to nyni takovou odpoved:
Vyzkousel jsem a ... me to funguje. Tj. kdyz na prikazovy radek DOSu
napisu cstex pokus.tex, naskoci MNU a pri vytvareni PSu v rolete Print
davky vytvori soubor pokus.ps a nikoli pokus.tex.ps. Taky mi pripada
roleta dostatecne siroka.

Petr Olsak