How pfm to tfm ?

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Aug 7 13:37:14 CEST 2000

On Mon, 7 Aug 2000 Pavel.Rychetsky at mpsv.cz wrote:

> [...]
PFM obsahuje kerningy (a snad i ligatury), ale ma jen sirku znaku, chybi
boundingBox. AFM ziskany z PFB ma BoundingBox, ale nema kerningy a nemusi
mit vsechny ligatury (pri pouziti nestandardnich jmen, coz maji nektere
pocestene fonty, muze dokonce vytvorit nespravne ligatury). Myslim, ze
jsem nekda videl program, ktery dokaze zkombinovat udaje z PFB a PFM a
vytvorit spravny AFM se vsemi informacemi.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/