Media change in dvips in one document (fwd)

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Aug 7 07:28:20 CEST 2000

> 	%%Page: 2 2
> 	2 1 bop 0 0 a
> 	0 0 a 90 407 a Fc(Text).....
>
> misto spatneho
>
> 	%%Page: 2 2
> 	2 1 bop 0 0 a
> 	0 0 a 90 407 a Fc(Text)......
>
> ktere tam vklada \special{ps: medium1}. Samozrejme tam da vyse uvedenou
> definici media -- stejne jako \spacial{papersize=... }.
>

>    Neboli jde jen o to dostat ten prikaz preb bop (begin of page).

Neviem kolko kombinacii by ste potrebovali, ale ked to je tak do sto, tak by sa
dal pouzit hociaky program, ktory davkovo dokaze menit retazce. Pouzili by
sa dva prechody:
      1. medium1        sa nahradi nicim (teda sa vymaze)
      2. 2 1 bop 0 0 a  sa nahradi 2 1 bop 0 0 a "enter" medium1

aj ked mam sto kombinacii za 15 minut by som to mal. Ja s PS nemam
skusenosti, takze neviem ci je to dobry napad.

Zdravi
Ladislav Bitto