PS specials (fwd)

Hans Ginzel Hans at kolej.mff.cuni.cz
Fri Aug 4 18:34:55 CEST 2000

> jak to zaridit pomoci specialu nevim, ale ja to vkladam prres konfiguracni
> soubor ddvips (config.ps), kam vepisi definici stanky, napr.:
>   @ A1ploter 594mm 840mm
>   @+ ! %%DocumentPaperSizes: A1ploter
>   @+ %%BeginPaperSize: A1
>   @+ << /PageSize [1684 2384] >> setpagedevice
>   @+ %%EndPaperSize
> a pak dvips spoustim s touto definici:
>   dvips -tA1ploter soubor
> Umisteni je pak v poradku.

   Dekuji za rady.

   Ja ale potrebuji menit media behem jednoho jobu. Zjistil jsem, ze
\special{papersize=xin,yin} matchuje nadefinovana media pomoci rozmeru.
ovlivnuji tyto dve cisla jeste neco? Cisla definovana v config.ps za
jmenem media a ta v uvedenem specialu?

   \special{! text } vlozi text na zacatek.ps souboru, takze je pro
prepinani medii za behu nevhodny.

        S pranim prijemneho weekendu

                                                Hans Ginzel