Zalamovani stranek

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Aug 2 13:28:07 CEST 2000

On Wed, 2 Aug 2000 dominik at formanek.cz wrote:

> Zdravim,
>
> Ja vim, ze je \section a \chapter lepsi, ale ja protebuju mi nadpis vycentrovany, zkousel jsem toto (viz nize) ale to mi nefunguje.
>
> \def\nadpis#1\par{
>    \removelastskip\bigskip
>    \Large{\textbf{#1}}
>    \par\nobreak\medskip}

Asi by to chtelo jeste dalsi \nobreak za \medskip, ale ja vzdycky
zapomenu, jak vlastne funguji ruzneodstranitelne elementy a pokazde se
znovu divam do TBN, protoze tam je nejlepsi vyklad, jaky jsem kdy videl.
Jinak bych spise doporucil, abyste si vzal definici makra \chapter a tu
cast, ktera tiskne nadpis, nahradil vlastnimi prikazy. Pak nemusite
premyslet, kam patri \nobreak a kde je zbytecny.

> Dominik

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/