obrazek v PDF

Zdenek Hatas matlas at prachy.cz
Thu Aug 31 11:21:10 CEST 2000

Nejsem odbornik a tak se ptam fundovanejsich lidi.
Mam problem. Mam v TeXu vysazeny dokument(par stranek)
 a na celni strane bych rad mel obrazek.

Zkousel jsem pomoci
\input epsf a posleze \epsfbox{obrazek.eps} tento umistit.
Pokud dokument prelozim pomoci csplain, obrazek v dvi souboru je
a zobrazi se.

Chtel jsem ale tento dokument publikovat v pdf pomoci pdfcsplain
ale ve vyslednem souboru obrazek neni(respektive se nezobrazil).
Pri prekladu to napsalo: Non-PDF special ignored! a pokracovalo bez chyb.

Zkusil jsem zakomentovat radky tykajici se epsf( \input a \epsfbox)
a obrazek vlozit pomoci \pdfximage{obrazek.png}
(v dokumentaci jsem si precetl, ze png format je podporovan)

a zkusil prelozit znovu s pdfcsplain

Dokument se prelozil bez chyb(i bez toho ignore), ale obrazek zase nebyl
videt.

TeX mam nainstalovany z distribuce RedHat 6.2 CZ

Zde prikladam tex kod sve stranky s obrazkem, na ktere delam pokusy.
Poradi mi nekdo, co delam spatne?
Jsem v TeXu sice zacatecnik, ale moc se mi libi. Nerad bych skoncil
na takove 'malickosti'.

cat intro.tex
\input hromada.mac
%% Titulní strana
\null\vfill
{\baselineskip=40pt
\hfil\pdfximage{logo.png}\hfil
\par
\centerline{\mbf Sbírka valných hromad}
\centerline{\bbf PG Klub DRACI}
}
\vskip 0pt plus2fill\break
\null\vfill
\null\vfil
\vfill
Copyright $\copyright$ PG Klub DRACI, 2000
\par
Tento sborník je k~dispozici na serveru PG klubu a~smí být šířen pouze
v~této nezměněné podobě.
\par
Text byl vysázen v systému \TeX{} z materiálů pořízených členy klubu.
\bigskip\break
\bye

v souboru hromada.mac mam definice pro nadpisy a itemy pouzite v
dokumentu.
Tam ale problem nevznika a tak zde neni uveden.

Dekuji

Zdenek Hatas