ohledne fig v latexu

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Apr 28 16:04:39 CEST 2000

On Fri, 28 Apr 2000, sKIm wrote:

> zdravim
>
> Chtel bych se zeptat co znamena v latexu tento radek
> \documentstyle[a4,fig,Czech,fancyhdr,makeidx]{book} - respektive "fig"
> protoze to po me chce nejaky styl fig.sty a to nemuzu najit.
> To jsem dostal zdrojak ze skoly - asi ponekud starsi - a proto jsem ho
> musel pozmenit - zmenil jsem Czech na czech, vyhodil fig a predelal ho s
> nejake PC2 kodovani do ISO-8859-2 - a prelozil, ale nevim jestli je to OK
> jak to melo byt???

Jednu spravnou odpoved uz jste dostal, jen bych jeste dodal, ze nekteri
latexiste zcela mechanicky kopiruji zacatek souboru z jinych dokumentu.
Pak se muze stat, ze fig.sty se vubec v danem dokumentu nepotrebuje. Pokud
se ten dokument zpracovaval na systemu jako DOS nebo Windows, ktery neni
case sensitive, pak neni rozdil mezi czech.sty a Czech.sty. Na linuxu to
uz jedno neni.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/