ohledne knih

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Apr 28 15:59:06 CEST 2000

On Fri, 28 Apr 2000, sKIm wrote:

> zdravim
>
> Chtel jsem se zeptat jaky mate nazor na knizku
> "Kapesni pruvodce [pocitacovou] typografii"?

Neznam konkretne tuto knihu, ale videl jsem nejakou knihu o pocitacove
typografii, ktera predevsim vysvetlovala, kterym smerem se ma v ruznych
programech pohybovat mysi, ale nebylo tam skoro nic o typografii. V jine
knize u naprosto nesmyslneho grafickeho navrhu (sazba do sloupce sirokeho
18 mm) psali, ze je to opodstatnena vyjimka, kdy neni nutno dodrzovat
typograficka pravidla. Podle nazvu bych tedy byl velmi opatrny, zda
nepatri prave do tehle kategorie, ale take je mozne, ze zrovna tato kniha
je dobra.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/