Obrazky z AutoCADu

Milos Balcarik milos.balcarik at berit.cz
Fri Apr 28 12:58:22 CEST 2000

PostScriptovy (tiskovy) soubor vytvorite nejen v ACADu, ale v jakemkoliv SW
pod Windows 9x/NT napriklad pomoci tisku (do souboru) pres "virtualni" PS
tiskarnu.
A kde vzit PS tiskarnu, kdyz ji jaxi nevlastnite???
Staci si ze stranky Adobe stahnout PS tiskove ovladace pro prislusnou verzi
OS a k nim i PPD-soubory (napr. od Adobe ci HP) -- oboje je zadax.
Potom staci rozbalit ten PPD balicek a spustit vlastni instalaci
PS-ovladace, kteremu se pri dotazu na PPD-soubor podhodi napr. soubor
DEFPRTR*.PPD.
Takto v OS vznikne nova tiskarna, nazvana "Default PostScript Printer".
Tuto tiskarnu lze presmerovat do souboru (anebo na skutecnou PS tiskarnu,
ze...).
Pokud v CTRL-Panelu nastavite "Default PostScript Printer" jako vychozi,
tisky ze vsech beznych Windows aplikaci jsou vlastne ciste PS soubory.
Pripominam, ze tato "tiskarna" ma spoustu ruznych nastaveni (viz opet
CTRL-Panel/Tiskarny) pomoci kterych docilite spoustu variant vystupu tehoz
dokumentu (:--))

Pekny vikend
M.B.

PS:
No a potom muzete takovy PS soubor zkonvertovat do PDF (mate-li ovsem nejaky
nastroj na premleti, napr. Distiller).