OT: [fm.announce] PS-HTTPD 1.2 - A web server written in Postscript.

arnost arnost at cs.cas.cz
Tue Apr 25 09:50:17 CEST 2000

Dne Po, 24 dub 2000 jste napsal(a):

> Zdravím,
>
> vìøím, ¾e jste po svátcích pøíjemnì naladeni a pokud stejnì jako já holdujete
> programování v PostScriptu, podívejte se na tento projekt :-))

no nakonec to zas takovy zazrak neni, jeden muj student naprogramoval v
PostsScriptu parser a prevodnik (do PS pochopitelne) HTML2.0.

vseobecne pozornosti pro zurive PS programatory doporucuji zejmena:

ftp://wilma.cs.brown.edu:/pub/postscript/

(je tam napr, i povestny program, ktery vypise sam sebe %))

--
Arnost Stedry
Ustav informatiky