pdfTeX v emTeXu?

Petr Mach mach-petr at telecom.cz
Wed Apr 12 23:38:53 CEST 2000

> From: Petr Mach <mach-petr at TELECOM.CZ>
>
> Tak tady by mohl byt problem - ty vykricniky bych vyhodil (z TEXMF.CNF), a
> nakonec radeji jen dve lomitka misto tri.

Aha, tak tomu rikam provozni slepota. Mate pravdu, mohou za to ty
vykricniky. Moc vam dekuju.

Ty troji lomitka jsou jen na obrazovce, v souboru jsou jen dve.
Timto mi bohuzel nezmizela ta druha chyba s tou kapacitou.
Protoze ten texmf.cnf byl jiz nekym upravovan, vzal jsem original
a upravil ho znova. Opravdu to pomohlo, protoze ta chyba se prestala
vyskytovat. Zkusil jsem pro jistotu znova prelozit format a ono to neslo.

Hlasilo to, ze to nemuze najit csfonts a at zadam jine jmeno. Zadal jsem
csfonts.tex a uz to slo. Tak se to opakovalo i u dalsich souboru.
Zrejme je v tom .cnf nejaky prepinac, kterym lze zapnout doplnovani
pripony .tex pri vyhledavani. Ten testovaci soubor pak uz sel prelozit
bez problemu.

Cestina funguje taky, samozrejme v kodovani il2.
Pujde zprovoznit kodovani kamenickych? Predpokladam ze k tomu
slouzi volba -translate-file= a ze parametrem ma byt nejaky *.enc,
je to tak? Neznate jeho jmeno a umisteni?
Taky nemam jasno v tom, jak to je se soubory:
	emtex/dvips/config/cs.map
	emtex/pdftex/config/csfont-e.map
V pdftex.cfg mam zvoleny ten druhy. Jejich obsahy jsou rozdilne,
v tom csfont-e.map je neco jako:
	csr10 csr10 <csr10.pfb <csr.enc
v tom druhem to <csr.enc chybi.
Je jeden urcen pro pdf a druhy pro ps? Nebo je to chyba, ktera
by mohla pusobit potize?
Pak by me zajimalo, kde bych mohl nalezt soubor 8a.enc na ktery
se odkazuje treba rawfnts.map.

A posledni vec. V Acrobatr Readeru pro windows jsou fonty:
cob_____.pfb  a tri podobne
hv______.pfb  a tri podobne
ti______.pfb  a tri podobne
sy______.pfb, zd______.pfb, (zx, zy)

Pocitam ze jsou standardni soucasti vsech AR. Staci pro jejich
pouziti basefnts.map, kde jsou uvedeny v podobe:
	<Courier-BoldOblique.pfb
nebo si musim vytvorit vlastni *.map na ty vyjmenovane soubory?
V pripade ze ano, mohu pouzit alespon jiz vytvorene metriky .tfm?
V AR jsou totiz nejake s priponou .pfm, jenz asi nebudou kompatibilni
s .afm.

Jeste jednou dekuji, Petr Mach

--
Mach-Petr at Telecom.cz