vykomentovani

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Tue Apr 11 12:29:07 CEST 2000

Zdravim,

vcera sa mi zapacilo jednoduche makro \comment, rad by som v tejto
suvislosti polozil nejake otazky. Myslim si, ze by to nemuselo fungovat, ked
by sa v komentovanom texte objavila } (asi v pripade, ak by bola neparova?).

Takze by bol zaujimavy postup napr. taky, ze by som napisal

%(%
dlhsi text
%)%

teda zatvorky vo vnutri medzi percentami by mali vyznam typu begin a end.

Potom by prikaz komentar mohol byt napr.

\def\komentar#1%)%{}

Slo by to? A teraz ta otazka, dalo by sa nejakym trikom - napr. nejaka
definicia ligatury+aktivny znak ligatury urobit, aby %(% bol "aktivny
trojznak" s vyznamom \komentar?

Dakujem Wizzardom za odpovede.

   Jano Busa (busaj at tuke.sk)