Barevny tisk na HP DeskJet

Ing. Jaroslav Antos antos2 at eryx.zcu.cz
Mon Apr 10 14:46:57 CEST 2000

Dekuji za odpoved, ale tento postup jsem take vyzkousel.
Obrazky vypadaly lepe, ale pismo nic moc a take doslo
k male zmene rozmeru stranky. Takze ubral asi pul centimetru na
kazde strane. Bohuzel nevim cim to bylo?

                        S pozdravem  Jaroslav Antos

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> Po ruznych experimentech jako nejlepsi metodu povazuji prevedeni
> Distillerem do PDF (Acrobat 4 ma prednastavene parametry Print Optimized,
> kde upravi obrazky pro bezne inkoustove tiskarny) a pak to tisknout z
> Acrobatu (staci Reader).

> Zdenek Wagner
> e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz
>
> see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
>          http://members.xoom.com/z_wagner/

   Ing. Jaroslav ANTOS                            tel: 019/74 91 204
   Utvar prorektora pro studium
   Rektorat ZCU v Plzni                                019/742 33 04
   Univerzitni 8
   P L Z E N                                      fax: 019/742 33 04