trochu OT: gnuplot

Petr Mikulik mikulik at physics.muni.cz
Fri Apr 7 10:55:05 CEST 2000

>Taktiez pouzivam gnuplot a nedavno som objavil, ze pripouzitim nastavenia
>terminalu ako poscript enhanced sa daju pri popise osi, grafu a pod. pouzit
>specialne znaky (grecka abeceda, indexy a pod.). Prilozil som subor v ps kde
>pospis syntaxu pre ps enhanced.

Ten Vami prilozeny soubor a dalsi ps dokumentace se nachazi v distribuci
gnuplotu (napr. gnuplot-3.7.1/docs/psdoc/). Krome toho je popis teto TeXu
podobne syntaxe dostupna skrze
gnuplot> help set term postscript enhanced

Mimochodem, aktualni vyvojova verze gnuplotu (3.8c) ma mysoidni podporu
(odecitani souradnic, zoom,...) krome OS/2 PM terminalu uz i pro X11.

---
Petr Mikulik, mikulik at physics.muni.cz