ohledne fig v latexu

sKIm xspace03 at fest.stud.fee.vutbr.cz
Fri Apr 28 12:43:43 CEST 2000

zdravim

Chtel bych se zeptat co znamena v latexu tento radek
\documentstyle[a4,fig,Czech,fancyhdr,makeidx]{book} - respektive "fig"
protoze to po me chce nejaky styl fig.sty a to nemuzu najit.
To jsem dostal zdrojak ze skoly - asi ponekud starsi - a proto jsem ho
musel pozmenit - zmenil jsem Czech na czech, vyhodil fig a predelal ho s
nejake PC2 kodovani do ISO-8859-2 - a prelozil, ale nevim jestli je to OK
jak to melo byt???

s pozdravem

Michal Spacek

P.S. zlaty tex
Michal Spacek student of fee VUT Brno Debian user, TeX user
 e-mail: xspace03 at stud.fee.vutbr.cz   http://www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
 ICQ: 66962943                        http://bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
				      http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03