LaTeX: cislovani stranek

Josef Tkadlec Josef.Tkadlec at math.feld.cvut.cz
Fri Apr 28 11:31:10 CEST 2000

Dobry den,

mam dokument, ktery se sklada z vice casti, jejichz stranky
chci cislovat samostatne. Dokument sazim oboustranne a chci,
aby nektere casti zacinaly na novem listu a aby cislo stranky
v zahlavi bylo na spravnem konci.

Nejjednodussi by mi pripadalo zavest si nove pocitadlo, ktere
bych si v kazde casti nastavil (to umim) a jehoz hodnota by se
automaticky zvetsila pri zlomu stranky a vytiskla v zahlavi
(to neumim).

Zatim to castecne resim obracene: nastavuji pocitadlo stranek
a do pomocneho si komplikovaneji prepocitavam, na ktere strance
jsem celkove. To mi umozni (opet komplikovaneji) zajistit
pripadne "odlistovani" (prechod na lichou celkovou stranku),
ale pokud "neodlistuji", dostanu "pretocene" zahlavi.

Dekuji za kazdou radu.
Josef Tkadlec