Vysazeni dvou A5 na A4

Robert NEDBAL robik at veverka.sh.cvut.cz
Thu Apr 27 01:20:22 CEST 2000

Zdravim,
potreboval bych alespon nakopnout spravnym smerem. Mam knihu napsanou v
LaTeXu a zformatovanou na stranky velikosti A4, chtel bych ji preformatovat
tak, aby se na list formatu A4 vytiskly vedle sebe dve stranky velikosti A5.
Idelane tak, aby se na jeden list (A4) vytiskla vzdy prvni strana (A5)
spolecne s posledni strankou (A5), druha stranka s predposledni strankou,
atd... (pricemz tisk na listy A4 by mel byt oboustranny).

Uz jsem o tom premyslel, a myslim si, ze to snad ani tak neni zalezitost
TeXu, jako spise PostScriptu. TeX by mi tu knihu vysazel na listy formatu A5
a PostScript by udelal to sparovani na listy A4. Ale s TeXem jsem se
seznamil pomerne nedavno a s PostScriptem temer vcera, tak je vice nez
pravdepodobne, ze se mylim.

Diky za kazdou poznamku, Robert Nedbal

PS: dovede vubec TeX sazet text svisle? - nebo je to az prace PostScriptu?