Barevny tisk na HP DeskJet

Ing. Jaroslav Antos antos2 at eryx.zcu.cz
Mon Apr 10 09:30:11 CEST 2000

Mam problem s tiskem barevnych obrazku na HP DeskJet675c.
PostScriptovy soubor vypada krasne, jasne barvy, zkratka
vse bez problemu.
Tisknu-li vsak ve Windows pres GhostView, pak s ovladacem
"cdj550" dostanu ostry text, ale obrazky jsou rastrovane,
tmave a spatne vychazeji barevne prechody. Jestlize pouziji
"cdeskjet", pak zase text je trochu "rozmlzeny", ale obrazky
jsou jemnejsi, ale stale tmave, takze napr. barevne prechody
v tmavych odstinech mi splyvaji. Coz mi trochu vadi, protoze
3D grafy z Matlabu pak ztraci svoji krasu.

Je tedy nejaka moznost jak vytisknout barevny PS soubor na HPDJ
beze ztraty kvality? Nechtel bych pritom prejit na jiny system,
protoze na disertaci mi prijde TeX nejlepsi.

                        Dekuji

                                Ing. Jaroslav Antos
                                antos2 at eryx.zcu.cz