Nazev TeX souboru

Standa Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Sun Apr 9 23:31:00 CEST 2000

Dobry den,

mam takovy problem: potreboval bych, aby se LaTeX menil svoje chovani
podle nazvu souboru, ktery zpracovava. Konkretne napr. ve
vice souborech mam

\input{xbib}

a v souboru xbib.tex by melo byt neco jako

IF (nazev_souboru==Citations)
  \bibliographystyle{alpha}
ELSE
  \bibliographystyle{abbrv}
FI

takze pri zpracovani Citations.tex se pouzije jiny bibliogr. styl nez
treba u Papers.tex. Asi jsem uz pretazeny, ale experimenty s \ifneco a
\jobname konci spatne. Nakonec jsem to "vyresil" pred \ifdim a zmereni
boxu, ale to mi pripada jako velmi neciste reseni. Muzete mi poradit?

Diky,

  Dept. of Physics, Faculty of Philosophy & Science, Silesian
  University, Bezrucovo nam. 13, 746 01 Opava, Czech Republic
  Tel.: +420 653 684 292               Fax:  +420 653 216 948
  E-mail: stanislav.hledik at fpf.slu.cz