Prohlizec DVI v KDE - pada pri otevirani

Josef Polách j_polach at email.cz
Tue Apr 4 04:54:15 CEST 2000

Dobry vecer,

1. Nekdy se stane, ze pri pokusu o otevreni souboru v prohlizece DVI
v KDE (distribuce RedHat 6.0 CZ), prohlizec chvili chrousta a pak
bez rozlouceni odejde. Pomuze jen spustit jej znovu, otevrit v nem
jiny soubor a teprve potom ten soubor, na kterem predtim padal.
Pak se uz chova slusne. Jiny prohlizec - co je v Gnome - to otevre
napoprve a v pohode, ale mne se vice libi ten prvni, umi toho vic.
Neni to nic tak zavazneho, ale otravuje to a mozna nekdo zna radu

2. (OT)
Instaloval jsem znamemu LINUX (RedHat 6.0 CZ) a zvolil jsem startovat
rovnou do KDE. Nedalo se vsak prihlasit, prestoze vse se zdalo byt
v poradku (velka/mala pismena, y/z, CapsLock, NumLock, apod.).
Na konzoli se prihlasit dalo.
V cem jeste muze byt problem?

Dekuji

Josef Polách