Vkladanie bitmap do PS

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Sep 20 17:13:19 CEST 1999

On Mon, 20 Sep 1999, Stanislav Vrtak wrote:

> Dakujem, naozaj to funguje, ma to iba jednu chybicku krasy: z 20 kB
> suboru gif mi to vyrobilo 1.1 MB eps :-) Ale s tym si uz snad nejako
> poradim.

To je tim, ze GIF ma kompresi (na rozdil od EPS, kdyz pouzijete jen Level
1 Postscript). Pro ucely osvitu se mi osvedcilo do studia misto PS nosit
PDF. Ten je vyrazne mensi, ale svitit z nej dovedou jen v nekterych
studiich. Pokud chcete jen tisknout na vlastni tiskarne, muzete po
vytisteni PS a EPS smazat a schovat si jen DVI a GIF.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/