Latex a landscape

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Sep 20 16:55:32 CEST 1999

On Mon, 20 Sep 1999, Lubos Kloc wrote:

> Martin Hanzalek wrote:
> . . . .

> . . . .
>
> V KTEREM LaTeXu? Prikaz \special se prenasi rovnou do
> DVI jako prikaz pro dvi-driver, a je tedy systemove specificky.

Mate pravdu, tento \special umi interpretovat napr. dvips (jiz od hodne
stare verze). V odpovedi se to melo specifikovat takto. Pokud nekdo
uvedeny \special pouzije napr. s dvihplj, bude se divit, ze se mu stranka
neotoci a text mu vyjede mimo papir.

e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/