Problem roku 2000

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Fri Sep 17 13:43:07 CEST 1999

Dakujem za odpovede. Zda sa, ze moj povodny dojem, ze sa tento problem
uplne cisto vyriesit neda, bol spravny. Postup, ktory tu bol navrhnuty v
podstate zodpoveda mojmu rieseniu, ked za \konec pouzivam \par (ktory sa
vyskytuje v kazdom texte; vpisovat nieco ako \konec je neudrzatelne - to
by som mohol rovno pisat \makroa alebo \makrob podla potreby) a miesto
\hboxov pouzivam na identifikaciu prazdnych retazcov znamu techniku
pomocou  \ifx a tym zistujem pritomnost 19 alebo 20.

Zrejme sa neda najst makro, ktore by ako vystup malo text po najblizsie 19
alebo 20, pricom  by sa v texte  vyskytoval len jeden z oboch retazcov, a
ktore by nepotrebovalo do sablon pouzitych makier dalsiu znacku
dopisovanu do textu rucne alebo sa uz tam nachadzajucu (v priklade nizsie
\konec resp. vyssie \par).  Dalsie znacky by  mohli vkladat len makra
samotne.

Zdravi

Anton Surda