Jeste o CSLatex z TeX Live

Milan Tichy tichy at utia.cas.cz
Thu Sep 16 11:56:01 CEST 1999

On 16 Sep 1999, Petr Olsak wrote:

> Z Vaseho dopisu mam dojem, ze si poradne neuvedomujete rozdil mezi
> babelizovanym LaTeXem a CSLaTeXem. Prave proto, ze neni prilis
> jasne, jak jste tyto dva formaty smichal dohromady, zatim nikdo
> neodpovedel. To je muj nazor.

Dobry den,

pouzivam LaTeX z distribuce RedHat 6.0cz a cslatex mi vubec nefunguje a
nepodarilo se mi nikde najit jak ho rozchodit. Pouzivam tedy "babelizovany
LaTeX" s nasledovne:

\usepackage[T1]{fontenc}
\usepackage[latin2]{inputenc}
\usepackage[czech]{babel}

Nicmene kdyby nahodou nekoho napadlo, proc cslatex nefunguje, byl bych
rad.

Diky.

						Zdravi, MT

  Ing. Milan Tichy			      e-mail: tichy at utia.cas.cz
     Computer Center, Institute of Information Theory and Automation
	    Czech Academy of Sciences, Prague, Czech Republic