DVIPS a velikost pisma

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Sep 13 10:19:21 CEST 1999

Dne 13 Sep 99, v 9:41, Petr Felzmann napsal(a):

> Dobry den,
> v LaTeXu pouzivam prepinac velikosti pisma \Huge, kdyz si
> prohlizim DVI soubor, tak se mi font zobrazi, ale kdyz prevedu
> DVI na PS programem DVIPS, tak ten zvetseny font se mi v
> prohlizeci (GhostView) vubec nezobrazi. Prosim vas, kde je chyba?
>
> Diky, Petr Felzmann.

Chtelo by to asi par dalsi informaci:
1. Podle pouzivani GhostView predpokladam ze se jedna o
platformu Windows.
2. Zalezi take na pouzitem dvi prohlizeci.
a) je-li to jeste dviwin s fonty ve *.fli muze byt, ze
odpovidajici fonty jsou pro dviwin v teto knihovne, ale
ghostscript je potrebuje jako *.pk. Resenim je mit vsechny
zdroje pro tvorbu fontu a nechat si je generovat v odpovidajicim
rozliseni (defaultne 600dpi)
b) yap, windvi - nastavit prohlizeni na rozliseni 600 dpi,
nechat generovat *.pk, nechat aktualizovat databazi, spustit
ghostscript

Neuspejete-li, podivat se do log souboru, co se vlastne deje.

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://jokr.fd.cz ; www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163