tisk obalek - podruhe

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Sep 8 19:02:34 CEST 1999

> [...]
> \vsize=11cm
>
> v souboru config.ps jsem pridal:
> @ obalka 7in 5in
> @+ ! %%DocumentPaperSizes: obalka
> @+ %%BeginPaperSize: obalka
> @+ 7x5
> @+ %%EndPaperSize
>
> soubor.ps generuju:
> dvips -j0 -t obalka -o obalky.ps obalky.dvi
>
> dvips hlasi:
> dvips: note: -t selected paper may be too large
>
> ghostview vygenerovany soubor.ps nenacte, hlasi:
> Error: /undefined in 7x5
>
> krom vyse uvedeneho jsem nic jineho nenastavoval

Zkuste nemenit nic v config.ps a rozmer nastavte parametrem
-T7in,5in na radku pri volani dvips. Pouzil jsem to pri tisku
na osvitovou jednotku i priprave ps souboru nestandardnich rozmeru
pro distalaci, protoze se mi to osvedcilo jako bezproblemove.
Pripadny potrebny posuv v ramci tohoto obdelniku dosahnete parametrem
-Oh-posuv,v-posuv take z radku pri volani dvips.
Zdravi
       Jaromir Kuben