Cislovani priloh

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Mon Sep 6 12:52:27 CEST 1999

Dobry den,

>   Dekuji za odpoved. Po pravde receno, nepouzivam vedome zadny class.
> Pouzivam book styl a to je vse ohledne stylu, ktery by se tohoto mohl
> tykat.

V LaTeXu 2e, ktery ted pouziva vetsina lidi, se tomu rika class.
To nic, to je jen terminologicky rozdil.

Vyzkousel jsem to a funguje to dokonale (aspon krizove odkazy, obsah
jsem nezkousel) -- viz priloha na konci mailu, jen musite jako nadpis nejvyssi
urovne pouzit \chapter, kdyz pouzivate book.  Nebo si vyberte
\documentstyle article nebo report.

Pro presnejsi lokalizaci chyby by se take hodilo uvadet presnou verzi
LaTeXu, kterou pouzivate.  Ale tohle je asi spis chybne pouziti, nez
chyba v programu.

HTH
Stepan

\documentstyle{book}