principialni duvody s babelem

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Sep 9 13:34:22 CEST 1999

On Thu, 9 Sep 1999, Stepan Kasal wrote:

> Ani ne, vzhledem k tomu, ze se jedna o jednotlivy balik mimo hlavni LaTeX.
> (Ale to at se hadaj LaTeXisti, ku kterym se ja odmitam pocitat.
> Vzdyt ja ani nevim, jake ze to principialni duvody nam brani zaclenit se
> do babelu.)

Ja se sice taky mezi LaTeXisty odmitam pocitat, ale mohl bych neco
naznacit o tech "principialnich duvodech". Uz proto, ze na to zrejme na
zitrejsi vyborove schuzi CSTUGu budu tazan.

Existuje urcite reseni, ktere ovsem vyzaduje mirne modifikovat babel.
V kvetnu mi Pavel Sekanina zprostredkoval elektronicky kontakt s panem
Johannesem L. Braamsem a ja jsem mu 27. kvetna v elektronickem
dopise predestrel duvody a zakladni myslenky zmeny babelu. Od te doby se
pan Braams neozval a ja nemam prilis zajem ho v teto rychlosti popohanet,
protoze by to pro me nakonec znamenalo praci: ta makra do toho babelu
implementovat a byt za ne zodpovedny. Protoze se nepocitam mezi LaTeXisty,
jsem vlastne spokojen s tou rychlosti, ktera je nyni urcena panem
Braamsem.

Petr Olsak