FoilTeX

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Oct 26 11:46:42 CEST 1999

> Zdravim Vas.
>
> V instalaci TeX Live 4 jsem nasel FoilTeX v.2.1.3. Zkusil jsem
> vzorovy priklad  sampfoil.tex, ktery ukazuje, co vse lze dat na folie
> k promitani. Vysledek byl podstatne lepsi nez se stylem {slides}.
> Bohuzel radoval jsem se pouze do okamziku, kdy jsem chtel napsat neco
> v cestine. FoilTeX nema prirazene ceske fonty. Ma, prosim, nekdo
> zkusenost (a navod) jak problem odstranit?
>
> M. Balda

Dobry den.
I kdyz jsem to zatim prakticky nezkousel, melo by stacit upravit
soubor fltfonts.def.
Foiltex pouziva implicitne ec fonty a ty ceska pismena maji. Mozna by
bylo snazsi zustat u techto fontu. Pak je ovsem nutne zajistit,
aby bylo nastavene v latexu kodovani T1 a aby byly v tomto kodovani
nacteny vzory pro deleni cestiny. Zalezi na tom, jakou instalaci konkretne
mate, zda pouzivate babel nebo ne a pod.
Pokud nepouzivate babel, dela se pred generovanim potrebneho formatu
uprava v souboru hyphen.cfg, kde by melo byt neco takoveho:
\DeclareLanguage[IL2,T1]{\czech}{czhyphen.tex}{\lefthyphenmin=2
                                            \righthyphenmin=3
                                            \@requesthyphens}%
Takovy format pak bude rozumet obema kodovanim. Jeste se musite
postarat o spravne prekodovani vstupu na vnitrni kodovani texu,
to zalezi na konkretnich podminkach.  Principialne by to nemel byt problem.
Zdravi
         Jaromir Kuben