Nastaveni radkovani ?

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Oct 25 18:18:50 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Zdenek Jedlicka wrote:

> Dobry den,
> stojim pred problemem, jak nastavit dvojite, ci jine radkovani v LaTexu.

Viz me clanky LaTeXova kucharka ve Zpravodaji, je to hned v prvnim dilu
(pokud me pamet neklame) a ten je jiz dostupny v PDF.

> Docetl jsem se nekolik moznosti
> a) \linespread{1.6}  ... neudela nic

To by melo chodit, pokud nemate stary LaTeX.

> b) pak pry lze nastavit \baselinestretch na nejakou hodnotu vetsi nez
>    1, ale presny popis, jak to udelat jsem neziskal. Zkousel jsem

\renewcommand{\baselinestretch}{1.6}

Hodnota 1.6 dopovida priblizne radkovani 2 podle stare strojopisne normy,
hodnota 1.3 je priblizne radkovani 1.5

> c) jedine co mi slo bylo "natvrdo" nastavit \baselineskip 20pt, ale u
>    toho zase nevim na jakou hodnotu to mam pri ruzne velikosti
>    pisma nastavit zpet

\baselineskip nemente. Sice to v mnoha pripadech funguje, ale obcas se
muzete dockat neprijemnych prekvapeni.

> Poradi nekdo ?
>                            Zdenek Jedlicka

Zdenek Wagner