Win DVI

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Thu Oct 21 16:22:57 CEST 1999

Dne 21 Oct 99, v 14:02, Petr Sojka napsal(a):

> On Thu, Oct 21, 1999 at 01:54:44PM +0200, Ludek Hyncik wrote:
> Zdravim, > > pouzivam TeXLive pod Win NT a mam takovy problem.
> Windvi mi nechce precist > vlozene postscriptove obrazky s
> hlaskou 'initGS: Can't load gs dll.' > Asi nemate vhodne
> nakonfigurovany balik ghostscript. Overte nejprve primym
> spustenim pripadne doinstalovanim a overenim zda je v ceste, kde
> ho Windvi hleda pro vyrastrovani obrazku .eps.
>
> --ps

A nebo - pokud nelpite na TeXLive - zkusit MiKTeX a jeho Yap.
Staci kdyz mate funkcni ghostview, yap si vsechna nastaveni
prebere sam (osobitosti si nastavite v miktex.ini) a hned vidite
ps obrazky i fonty v dvi prohlizeci.

(Na jednom stroji mam instalaci MiKTeXu i TeXLive, prvni funguje
bez problemu, WinDvi si ghostscriptem stale nerozumi.)

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163