tabulka s promennou sirkou sloupcu

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Wed Oct 13 14:08:07 CEST 1999

On Tue, 12 Oct 1999, Davidek Tomas wrote:

> Preji vsem hezky den,
>   narazil jsem na nasledujici problem:
> potreboval bych v LaTeXu vysazet tabulku, ktera kde by sirka sloupce byla
> prommenna, resp. treba prvni radek by obsahoval 4 bunky, druhy 8,treti 9
> a ctvrty 10 bunek tak, aby levy i pravy okraj licovaly.
> Tohle by slo resit pres multicolumn, ale ja bych potreboval,aby bunky v
> dane radce byly stejne siroke (a jit na to pres nejmensi spolecny nasobek
> a pouzit multicolumn je asi dost zoufale, kdyz jde o 360 :-). Jedine
> reseni me napada pres prostredi picture. Nevite nekdo prosim o jednodussim
> [...]

Asi by som tabulku poskladal z boxov vypocitanej sirky.

Cize by sa definoval napr. \tbox{#1}{#2} co by bol oramovany \vbox o sirke
\hsize/#1 - 2krat hrubka ciar. #2 by bol text na danom mieste tabulky.

Tabulka by sa zostavila z \tboxov

\offinterlineskip
\line{\tbox{3}{text}\tbox{3}{text}\tbox{3}{text}}
\line{\tbox{4}{text}\tbox{4}{text}\tbox{4}{text}\tbox{4}{text}}

atd.

Zdravi

A. Surda