ako so slovencinou

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Tue Oct 12 09:12:48 CEST 1999

Dne 11 Oct 99, v 18:49, Radoslav.Hlusek at fmph.uniba.sk napsal(a):

>  Dobry den,
>
> nemam s instalaciou TeX-u velke skusenosti, ale podarilo sa mi
> nainstalovat MiKTeX 1.20d. Obraciam sa na ucastnikov konferencie
> s prosbou o radu ako ho mozno "poslovenstit".   Pri tvorbe
> konkretneho dokumentu mi bolo odporucene aby som pouzil v
> \documentstyle volbu paper. Avsak po instalacii som subor
> paper.sty nebjavil. Kde sa da ziskat? Dakujem.
>  S pozdravom
>     Hlusek Radoslav

Rekl bych vam: podivejte se do archivu konference, psal jsem o
tom docela nedavno Mon, 4 Oct 1999 16:28:10 +0200, ale sam se
tam ted nemohu dostat (to je soucasne omluva, tem , kteri to uz
cetli), takze jeste jednou:

Myslim, ze to bude uplne stejne jako pro cestinu.
MiKTeX 1.20d:
1. Nainstalovat MiKTeX (zvolit urw chcete-li pozdeji vyuzivat
vsech moznosti dvi prohlizece)
2. Ze site si stahnout a) cslatex + b) cs fonty (vcetne PS fontu
chcete-li je pouzivat) + c) soubory z base/latex2e
3. Podle navodu generovat format (2a + 2c nasypete do jednoho
adresare a date initex unpack.ins, initex cslatex.ins - pak
muzete upravit hyphen.cfg podle potreb a nakonec initex
latex.ltx) roztridite vznikle soubory podle navodu pro cslatex
_krome_ formatu !!!
4. spustite znovu instalaci MikTeXu (obnovi se porusene spoje na
generovani PS fontu a jejich prime zobrazovani v dvi prohlizeci
yap)
5. Nyni date na misto (neco jako localtexmf/miktex/fmt) drive
vyrobeny a dosud stranou drzeny format
6. initexmf -u a uz by to melo jet.
7. Neni pak nutny zadny inputenc, fontenc nic takoveho ale
udelate si davku a budete spoustet
latex --translate-file cp1250cs %1 %2
Mozna bude nutne v Drive:\MiKTeX\miktex\config\miktex.ini
upravit radek
TCXPath=.;%R\web2c;%R\miktex\config
tak, aby spravne ukazoval na umisteni tcx tabulek.

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | www.phil.muni.cz/~jokr
MIME OK | ICQ 28062964 | tel.: +420 (0)5 41121163