Barevny GNUPlot

David Ondrich dond at sirrah.troja.mff.cuni.cz
Mon Oct 11 13:48:31 CEST 1999

->Dobry den.
->
->Chtel bych se zeptat, kdyz uz tu byla rec o GNUPlotu...
->
->Jak se u nej nastavuji barvy? Teda on mi kresli barevne, ale
->co kdyz chci jine bravy...

Pokud pouzivate gnuplot v UNIXu (linuxu), v souboru .Xdefaults ve vasem
home adresari nastavite promenne, ktere gnuplotu rikaji, jak ma co
kreslit; viz manualove stranky. V DOSu a win je to slozitejsi, musi se
pouzit prikal lt, viz help v gnuplotu.

->V info ani on-line helpu jsem nic nenasel. Jen neco s
->editaci app-defaults v X11. Ale co kdyz X11 nemam?

Gnuplot netrva jen na X11, to je pravda; pak je podstatny soubor
ekvivalentni Xdefaults, tj. definujici environmentalni promenne a
app-defaults.

->Diky predem.
->
->Zdravi