Rozdeleni jedne stranky

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Mon Oct 11 12:43:18 CEST 1999

Petr Bazant wrote:

> Dobry den,
> kamarad chce roseknout vytvorenou stranku na urovni dvi, pripadne ps.
> Myslim, ze to nejde, muze mi to nekdo vyvratit?
> Diky za odpoved,
> --pb--

V DVI nevim, ale v PS by to urcite slo udelat. Predstavuji si to
nasledovne: kazdou dvoustranku zkopirovat dvakrat, a na
kazdou kopii aplikovat CLIP a MOVE.
   V podstate neco podobneho dela sikovny programek
"Poster", (. . . CTAN/support/poster . . .), je tam i zdrojak
jako inspirace. Ten programek by sel asi i pouzit, pokud by se
puvodni PS rozsekal po jednotlivych dvoustranach do EPS
souboru.

                         Lubos Kloc