Velikost textu

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Thu Oct 7 17:30:30 CEST 1999

Dobry den,

moja offtopic otazka je uzko spata s usilim nainstalovat cstex na Redhat,
Mandrake 6.1. Zial nemozem, k tomu prikrocit, lebo zatial nedokazem ani
na konzole napisat pismena s makcenmi (\v s, \v c, \v s, atd.) Pismena z
dlznami a vacsina dalsich znakov podla slovenskej klavesnice su v
poriadku. (Poznamenavam, ze nefunguje ani cestina).

Vsade kde to bolo mozne som sa snazil vrazit iso-8859-2 a nastavil som
slovensku QWERTY klavesnicu. Co ma najviac znepokojuje, ze v paneli Select
font je Selected font iso-8859-2, ale Actual font je iso...-1 a neda sa to
zmenit. V okienku je napisane Dolor Ipse a tiez je sa s tym neda pohnut.
Subor sky.kimap ale obsahuje vyrazy ako scaron a pod.

Hrame sa s tym niekolki zopar dni, ale vysledok ziadny. Vedel by niekto
pomoct?

Vopred dakuje

A. Surda