barevny graf - jaky balik pouzit

Tomas Kouba kouba at hw.cz
Thu Oct 7 10:47:12 CEST 1999

> Pouzivam Linux a celkem bych ho potreboval pouzit -
> je to zajimava uloha, ktere vlastne cela zni:
>
> Periodicky dostavam 1x za mesic tabulky dat a potreboval bych to
hezky
> vytisknout s grafy. Zatim to dela jeden clovek rucne - data z Unixu
> -> Excel -> graf -> Word -> Tisk - no a dela to kazdy mesic 3 dny -
to je
> samozrejme hruza {:).

1. GNUplot, s vystupem do EPS (GNUplot lze ovladat i z prikazove
radky, resp. sadou prikazu v souboru)

2. Pokud ma byt vystup v PDF, pouzit treba GhostScript na prevod
EPS->PDF (jednoduche makro je dostupne na
http://www.fzu.cz/~kouba/tex, nebo http://www.fzu.cz/~kouba/programs)

3. Vysledek vlozit do textu

4. TeXovat

Tomas