Tisk v GhostView

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Wed Oct 6 15:37:06 CEST 1999

>Zaujalo ma toto, pretoze mam rovnaku tlaciaren, ale nielen na nej sa
>vyskytuje problem, ze sice tlaci az 6mm po okraj, ale pismenka
>prestava tlacit uz 16mm pred spodnym okrajom. Velmi dobre je to vidno
>pri tlaceni testa4.tex - pravitka su naozaj 6mm k okrajom, ale popisky
>koncia skorej. Ako tento preoblem riesit naozaj neviem, ale uz som
>tak pokazil dost vela papiera....
>
>Riso Balogh

Matne si vzpominam, ze mne neco takoveho take kdysi potkalo pri
tisku pomoci dvihplj. Pokud si dobre pamatuji, spravil to
tenkrat parametr /h297mm pridany do konfiguracniho souboru
(implicitne se bere asi kratsi format letter).

Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938