Tisk v GhostView

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Wed Oct 6 07:42:22 CEST 1999

>Dobry den,
>Tisknu .ps v GhostView pod W95 na HP LaserJet 6L. Jenze tiskarna ma nejak
>implicitne definovane okraje a timto se mi nevleze na A4 vsechen rozvrzeny
>text (cislo stranky je 2mm od spodniho okraje). Taky neni stranka
>uprostred. Jde toto vsechno nejak nastavit?

Zdravim,

asi Vam nezbyde nic jineho nez:

a) ozelet cislo stranky

b) trochu zmensit zrcadlo

c) trochu (pomoci psutils) zmensit vyslednou stranku

protoze laserovky obvykle netisknou az do kraje papiru (mam vyzkouseno cca.
6mm od okraje pro HPLJ4).

Kazdopadne to chce udelat nekolik experimentu a zjistit, jak presne ta Vase
tiskarna tiskne.

Jiri.