barevny graf - jaky balik pouzit

KOHUTEK IVAN kohutek at IMRNOV.SASKE.SK
Tue Oct 5 17:40:41 CEST 1999

Zdravim,

> Potreboval bych vyrobit jednoduchy graf (popsane osy s meritkem;
> nekolik bodu prolozenych primkami) ale potrebuji pouzit 2 nebo tri
> barvy. Vysledek musim byt schopen dodat jako .ps a pokud mozno i .pdf.

Ja som spokojny s postupom
1. GnuPlot s vystupom do PSTricks
2. subor vo formate PSTricks upravit podla potreby
3. vlozit do LaTeXovskeho suboru (pouzit balik PSTricks)
4. dvi -> PS -> tlaciaren alebo GhostScript alebo poslat

(bod 1 niekedy nahradim vlastnym programcekom, v ktorom
si ukladam vystup vo formate PSTricks - vhodny postup aj pre
Vase potreby, bod 2 len preto, ze ani v GnuPlote sa mi nepodari
vsetko nastavit tak, ako potrebujem)

S pozdravom

Ivan Kohutek

Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu        Institute of Materials Research
Slovenska akademia vied            Slovak Academy of Sciences
Watsonova 47                       Watsonova 47
043 53 Kosice                      043 53 Kosice
Slovensko                          Slovakia
http://www.saske.sk/IMR/umvsav.htm