MiKTeX 1.20 a slovencina

Stanislav Vrtak vrtak at financ.umb.sk
Mon Oct 4 15:54:05 CEST 1999

dobry den

ja som postupoval takto:

- rozbalil som si csfonts.tar.gz, csplain.tar.gz a cslatex-06-98.tar.gz
do adresara s Miktex-om (ak chcete pouzivat aj standardne ceske a
slovenske ps fonty, tak aj cspsfonts.tar.gz). tieto mozte najst niekde
na ftp cstug

- niektore .mf subory s cs fontami su prazdne a prehliadac potom taketo
fonty odmieta generovat. preto ich musite zmazat - preco je tomu tak
neviem (ale rad by som), snad by na to vedel odpovedat niekto z autorov
cstex-u. ale funguje to.

- v subore miktex.ini som doplnil prehladavacie cesty pre csplain a
cslatex v sekciach [Tex] a [Latex]

- vygeneroval som formaty csplain a cslatex - generovat ich musite v
adresaroch, kde su prislusne .ini subory a potom presunut do adresara
localtexmf\miktex\fmt\

- no a nakoniec som nechal rekonfigurovat miktex zo start menu

takto vygenerovane formaty predpokladaju vstupne kodovanie iso 8859, ale
windowsy pisu v cp1250. myslim ze sa da pouzit balik inputenc, ja som to
vyriesiel na urovni editora (winedt) - pri zapise suboru na disk sa
dokument prekoduje do iso 8859, pri citani zasa do cp1250. nedavno som
na web stranke www.winedt.com objavil balik, ktory vam prekonfiguruje
takto winedt automaticky.

stano vrtak