Velikost textu

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Mon Oct 4 14:44:58 CEST 1999

>Tuto pasaz bych jeste take zvladl nebo spise jsem to tak resil, ale zda se
mi to
>tak trochu neciste. Me v tuto chvili jde predevsim o tu matematiku, takze
>chtelo-li by se Vam jeste odpovidat, tak budu jen rad.

Podle mnych zkusenosti je neljepsi pro zmenu velikosti celeho dokumentu (tj.
chci pouzit 12pt pismo vcetne matematiky, meziradkove mezery atd.) pouzit
\magnification1200 a dalsi rozmery udavat v true rozmerech (napr
\hsize16truecm). Sam prikaz \magnification Vam znovy nacte rozmery zrcadla
(\hsize a \vsize ktere jsou definovany jako true), takze nemusite mit
strach, ze by Vam text vylezl ze strany.

Jiri.