Makro epsf.tex

Vit Zyka;phd student zyka at cmp.felk.cvut.cz
Wed Nov 24 13:34:26 CET 1999

> makru epsf.tex, ktere lze pouzit pro vkladani obrazku. Chtel jsem si ho
> vyzkouset, ale pri prekladu mi TeX vzdy zahlasi, ze dany soubor .eps nemuze
> najit.  Zkousel jsem obrazek umistovat do ruznych adresaru, ale stale mi to

Tezko soudit podle toho co pisete, ale TeX .eps soubor hleda (a nacita,
aby zjistil rozmery jeho BoundingBoxu) z principu ve vsech makrech
stejne a to tam, kde hleda soubory primitivum \input. To je
systemove zavisle, ale standardne se prohledava i aktualni adresar. Napr.
Web2C instalace hleda dle promenne TEXINPUT, neni-li dle souboru
texmf.cnf a neni-li ani ten pak dle cest pri kompilaci.
V teto instalaci muzete take parametrem -kpathsea-debug=32 TeXu rici,
aby vam vypsal, kde soubory hleda.

Spis bych tedy overil (z logu) jaky soubor se vlastne hleda. Mozna je
problem v koncovce, makro jej muze pridavat ap. Ackoliv mam dojem, ze
epsf chce cely nazev souboru.

Vit Zyka
Vit Zyka, Ph.D. student, CVUT FEL
| Center for Machine Perception |