mpost + $...$

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Nov 23 16:11:58 CET 1999

Pavel Kroha  wrote:

> Dobry den,
>
> snazmm se v mpostu vytvorit obrazek s textem
> v matematickim rezimu.
>
> prologues:=1;
> beginfig(1)
> label(btex $\int_0^ax\;{\rm d}x={a^2\over2}$ etex ,(1,1)*cm);
> endfig;
> end

> jenomze mpost mi vytvoxm viz. pxmloha
> mam tetex verze 1.0.6cs na Linuxu RH 6.0
> --

Bohuzel se mne nepodarilo zpracovat Vasi prilohu,
takze nevim, co Vam to vytvari.

Nejcastejsi chybou v techto pripadech ale byva
chybejici font. Program dvitomp totiz na rozdil
od dvips nevytvari bitmapy TeXovskych fontu,
takze musite mit vsechny potrebne fonty v PS
verzi. Jinak vam Ghostscript nebo RIP nahradi
treba cmex10 nejakym beznym fornem, a misto
integralu tam pak mate divne posunute pismenko R.

Zkontrolujte si tedy, zda mate k dispozici vsechny fonty,
ktere pro zobrazeni daneho PS souboru potrebujete.
Instalace PS verzi TeXovskych fontu viz Zpravodaj 3-4/98.

Hodne stesti preje

                   Lubos Kloc