znaky

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Nov 16 07:42:45 CET 1999

On Mon, 15 Nov 1999, Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wrote:

> LaTeX ma pravdu, ogonek v IL2 neni a tento znak neni ani v CS-fontech. Mel

Toto neni pravda. V CS-fontech ogonek je, protoze tyto fonty nezaprou svou
polskou minulost. Je na pozici 157, viz dodatek F v TST. V csplainu jsem
definoval makro:

\def\ogonek #1{\setbox0\hbox{#1}\ifdim\ht0=1ex\accent157 #1%
   \else{\ooalign{\unhbox0\crcr\hss\char157}}\fi}

V LaTeXu by mozna stacilo v definicnich souborech pro kodovani IL2
nekam napsat \let\k=\ogonek nebo proste:
\def\k #1{\setbox0\hbox{#1}\ifdim\ht0=1ex\accent157 #1%
   \else{\ooalign{\unhbox0\crcr\hss\char157}}\fi}

Povazuji to za chybu cslatexu, ze to tam neni.

Petr Olsak